Service bij verstoringen

Een probleem met een machine? De medewerkers van onze eigen serviceafdeling staan voor je klaar! Als je belt, proberen zij het probleem eerst telefonisch of via een verbinding op afstand op te lossen. Lukt dit niet? Dan komt er een monteur bij je langs, op een moment dat het jou uitkomt. Ook alle Spako dealers garanderen dit hoge serviceniveau of schakelen ons rechtstreeks in. En goed om te weten: onder normale marktomstandigheden hebben we 80 tot 90% van de machineonderdelen op voorraad. Hierdoor kunnen we snel onderdelen vervangen.

Spako service

Remote Access van Spako

Voorkom problemen en verstoringen met remote support van Spako. Als je jouw machine verbindt met dit netwerk, zijn onze service experts in staat u te helpen op afstand. Met de remote support zoeken wij altijd naar de beste manier om uw probleem te verhelpen. Bij Spako gaan we voor predictive maintenance, waardoor de kans op uitval van uw machine of productielijn minimaal is. Onmisbaar om uitval en dus onnodige kosten te voorkomen!

Spako service

Servicecontract

Naast onze standaard service en de servicemodule in het Spako connect network, adviseren wij al onze klanten om een servicecontract af te sluiten. Op die manier ben je verzekerd van structureel onderhoud waardoor je de machineproductietijd verhoogt en onnodige stilstand voorkomt. Daarnaast draagt een servicecontract bij aan duidelijkheid over de kosten van service en onderhoud en dus aan een zo transparant mogelijke relatie.

“Efficiëntere processen, daar draait het om!’’

Service en support
Made in holland

Wil jij jouw processen efficienter inzetten?

Drink eens een kop koffie met Gerard. Hij weet precies wat jij nodig hebt.

Of vul ons contactformulier in op de contactpagina

Gerard Crooijmans